2011/04/15

BERTSOTAN DABILEN ETXEA, EZ DA INOIZ HUTSIK EGONGO!!!

20 urte baino gehiago daramatzat bakarrik. usteltzen... Nire teilatua usoentzako aterpe, hormek negar egiten dute, heze daukat bihotza eta Portugaleteko udalak urteotan usteltzen utzi nau, koskojales kalean ez banengo bezala. Martxoaren 27an, trikiti doinuak entzun nituen kalean zehar, gazteak kalejiran gozatzen ikusi nituen. Nire barnera sartu ziren, gogoz eta hilabete askotan izerdi patsetan kolorez margoztu dute nire barrena, indartsu, maitakor, nire sena berpiztuz.

2010ko Irailaren 25a, larunbata...
Goiza zen, bat-batean bertsoak entzun nituen urteak hutsik zeramatzan hormen artean. Konturatu nintzen  gazte talde baten eskutik, bertso eskola bat hasia zela. Hasieran gaztetxo kuadrila bat biltzen zen, baina laster bertsotarako grina zuten batzuk geratu dira, nire barrena soinuz betez. Asteak joan, asteak etorri hemen itxaroten ditut ateak zabal-zabalik desalojoa hurbil izan dudan arren. Noizbehinka beraien falta sumatzen dut, baina badakit hurrengo asteburuan berriz ere euren ahotsek zirrara sortuko didatela.

Orain gutxi, urtebete ospatu zuten, bizitza eman zidatenetik, bapo bazkaldu ostean, topa egin zuten  nire omenez. Burrunba sumatu nuen, ileak zut, begiak dir-dir, bihotza taupadaka zoratzeko zorian. Larunbateroko goizak lez, topa egiteko bertsotan aritu ziren!!! Jakin badakit egunen batean nire bihotzak taupatzeari utziko diola, gazte hauek etxean  bizirautea udalaren esku zikinetan baitago.

Orain gutxi, urtebete ospatu zuten, bizitza eman zidatenetik, bapo bazkaldu ostean, topa egin zuten  nire omenez:
 
Hamaika aldiz amestu eta ospatu dugu urtebete,
nahizta udalak ta USURPOSAK
jarri desalojo epe,
baina gazteok daukagu giltza,
ta gaztetxoek etxeari bizitza,
hasieratik jo ta ke,
KOSKOENEA sentipenen dantza,
ta koskopeña ez izan zalantza,
ozen kantatu nezake...
BIHOTZA OKUPATU DIDATE!!!

Burrunba sumatu nuen, ileak zut, begiak dir-dir, bihotza taupadaka zoratzeko zorian. Larunbateroko goizak lez, topa egiteko bertsotan aritu ziren!!! Jakin badakit egunen batean nire bihotzak taupatzeari utziko diola, gazte hauek etxean  bizirautea udalaren esku zikinetan baitago.

KOXKOENEAKO BERTSO TALDEA



No hay comentarios:

Publicar un comentario